HEALTHY BODY

Warsztat dla instruktorów i trenerów 

19 listopada 2017 r. Tiger Gym Alchemia

Kontynuacja warsztatów z cyklu Healthy Body. Tym razem warsztat to nie tylko prezentacje lekcji, ale przede wszystkim ich szczegółowe omówienie. Nauka, praktyka, szeroko rozumiany rozwój i otwarty umysł to nieodzowne elementy zawodu instruktora/trenera. W gąszczu infrormacji, wachlarzu szkoleń czy dostępnych prezentacji w sieci proponuję warsztat, podczas którego doświadczysz właściwą pracę ciała, przywrócisz prawidłowe wzorce ruchowe i otrzymasz ogrom inspiracji.

PROWADZĄCY :

ROBERT CHUDZIŃSKI

STEP FUNKCJONALNY

Instruktor Fitness, trener personalny, instruktor kettlebell, instruktor łyżwiarstwa figurowego oraz tańca. Prezenter na Eu4ya 2015 r. i 2016 r. W roku 2016 Robert zdobył 3 miejsce w konkursie najpopularniejszy instruktor fitness na Pomorzu.Uczestnik konkursów fitness, takich jak: Tribal fitness, Reebok prezenter, New face of fitness. Były zawodnik kadry polskiej w łyżwiarstwie figurowym oraz uczestnik 3. edycji programu „Gwiazdy tańczą na lodzie”.

JOANNA KANIA

FUNCTIONAL FLOW i RING & ROLLER

Mgr wychowania fizycznego ze specjalnością trenerską z gimnastyki sportowej, instruktor zajęć ruchowych z wieloletnią praktyką. Od dzieciństwa związana ze sportem. Przez 9 lat trenowała gimnastykę sportową i od razu po jej zakończeniu zaraziła się fitnessem, który do dzisiaj jest jej życiową pasją. Uczestniczka licznych konwencji, kursów i szkoleń w kraju i za granicą w dziedzinie nowoczesnych i prozdrowotnych form treningowych.

Na co dzień Joasia jest pracownikiem naukowo- dydaktycznym na AWFiS, trenerem sekcji Aerobiku Sportowego na UG oraz instruktorem zajęć w gdańskich klubach i szkoleniowcem IFAA. Ostatnio Joasia została także certyfikowaną instruktorką
nowoczesnej i wschodzącej na polskiej scenie fitness formy zajęć ruchowych, tzw. Animal Flow.
Na swoich zajęciach zwraca szczególną uwagę na poprawność i technikę wykonywanych ćwiczeń. Nieustannie dba o wszechstronny rozwój i każdą wolną chwilę poświęca na naukę i praktykę.
Ulubione motto Joasi:

motto: ” Jestem szczęśliwa, że dane mi jest wykonywać zawód, który pozwala mi uczyć się nowych umiejętności aż do dnia, w którym nie będę już mogła pracować „.

PATRYCJA BERNACKA-RUBIK

BALANS W SKRĘCIE-SKRĘT W BALANSIE

Absolwentka szkoleń OM z dyplomem Advance Aerobic Instruktor OM. Członek Stowarzyszenia Jogi Iyengara w Polsce i Certyfikowany Nauczyciel Jogi B.K.S. Iyengara po treningu przygotowującym do egzaminu stopnia Intermediate Junior I. Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji i warsztatów jogi. Pomysłodawczyni i założycielka Studia Joga Park w Gdańsku.

OPIS MASTERCLASS :

RING & ROLLER PILATES

Lekcja przy spokojnej muzyce oparta na metodzie Pilates z wykorzystaniem „małego” sprzętu. Podczas lekcji zastosujemy ćwiczenia z wykorzystaniem obręczy i rollerów. Płynne,harmonijne sekwencje ruchowe połączone w całość pozwalają dostrzec jak mogą być one użyte w lekcji zarówno do zintensyfikowania zajęć, jak również uczynienia ćwiczeń łatwiejszymi i bardziej przystępnymi. Nowe pomysły i propozycje stworzone dla potrzeb naszych klientów

STEP FUNKCJONALNY

To połączenie treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego. Trening ten wpływa pozytywnie na układ wydolnościowy, zwiększa wytrzymałość siłową, poprawia gibkość i koordynację. Ciekawe kombinacje prostych kroków na stepie z ćwiczeniami funkcjonalnymi, połaczenie kilku ruchów jednocześnie, dynamiczne tempo i powtarzalność sekwencji pozwala zaproponować klientom bardzo dobry trening funkcjonalny.

BALANS W SKRĘCIE-SKRĘT W BALANSIE

Ta lekcja to swoiste „know how” technicznych kruczków i przygotowania ciała do balansów. Dowiesz się m.in. jak prawidłowo pracować w siadach, dlaczego nasze ciało unika skrętów i jakie to ma dla nas konsekwencje. Co to znaczy „proste plecy w skłonie” i co siady i skłony mają wspólnego z balansami? Jak bezpiecznie pracować w skrętach, aby nie przeciążyć ciała? Jak wykorzystać siady i skłony w balansach?

FUNCTIONAL FLOW

To trening podczas którego, koncentrując się na kształtowaniu prawidłowego i silnego ruchu zaangażujemy do pracy największe grupy mięśniowe, zwiększymy siłę funkcjonalną mięśni i usprawni-my stabilizację ciała wykonując ćwiczenia na tzw. „podstawie czterech filarów”, czyli w podporach. Sposób ćwiczeń czerpię m.in. z programu Animal Flow, wyjątkowego treningu który ma za zadanie skutecznie zwiększać mobilność, elastyczność, stabilność, siłę, wytrzymałość oraz kontrolę nerwowo- mięśniową. Podczas tych zajęć poczujesz żar, ale i również harmonie w pracy mięśniowej. A wszystkiego co potrzebne do treningu dostarczy Ci podłoga.

Nie pozwól aby coś Cię ominęło !
Bądź na bieżąco z wydarzeniami !
Zarezerwuj miejsce na kolejną edycję Metamorfoz ! Kolejna edycja startuje już w 3 MARCA!